Förberedelser!

Jag börjar bli lite smått nervös nu. :D Imorgon gäller det!

Idag ska jag förbereda allt i stallet.
Transporten ska spånas, hönätet ska hängas upp i transporten, Damir ska friseras, utrustningen ska vara iordning. m.m m.m

Sen ska damir få en riktigt ordentligt borstning. Ska stå och borsta honom i flera timmar och försöka få bort all äcklig vinterpäls nu! Jag duschar honom imorgon innan vi ska iväg samt knoppar honom! :)

Jag har haft lite svårt med att bestämma mig för vad han ska ha för frisyr, men det blir troligtvis knoppar. (:

Vi ska även hämta upp en kompis som ska följa med som mentalt stöd imorgon. Det ska bli roligt! Ska be henne filma och ta kort! :D

Jag har även planerat en ridtur med lite skog, galoppsträckor, och asfaltsvägar. Tror det blir kanonbra dettahär! (:

Nu måste jag bege mig upp mot stallet, jag har mycket att göra idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0