Gårdagen

Precis när jag hade borstat klart damir så kom Niklas tillbaka med transporten, och då blir Damir jättenervös eftersom han tror att vi ska ut och åka. Söteponny<3 han slappnade av när jag satt upp på honom.
Sen skrittade vi en bit på kanske 25 min och under tiden så började det regna, och vi hade regnet emot oss, inte mysigt. Jag beslutade att vi skulle vända. När vi kom tillbaka till stallet så gick jag till pardonen & där övade jag galopp från halt och galopp till halt. Gick jättebra och jag var nöjd med min skutt.
Sen tränade vi på framdelesvändning, öppna& slutor.
Under tiden vi jobbade så tvättades transporten och det tyckte Damir var lite otäckt, så jag passade på att miljöträna honom. Lite spänd var han i början, men dr släppte med tiden och han gick förbi obekymmrat.
Ursäkta stavfelen i texten, men det går inte att ändra med iPhone?  Iaf inte  om jag skrivit text bakom. Knepigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0