Dagens arbete

Idag gick jag till klätterbacken för att klättra lite med Damir.
Blev ingen klättring/galopparbete igår pga av att underlaget inte var det bästa. Så jag gjorde det idag istället.

Han skötte sig jättebra!

När vi var klara så började jag skritta hemmåt och då passade jag på att arbetade honom eftersom han kändes så fin. ÅHH vad bra det gick! Han var supermjuk och tog ett bra stöd på bettet, och när vi var tillbaka i stallet hade han skum runt munnen.

Jag är så glad för att Maria tog sig tid och hjälpte mig med dressyren & jag är så glad att Damirs ägare vill att jag ska ha honom. :')

Han betyder så otroligt mycket för mig, finfina skruttponny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0