stallet!

Gick till stallet och pussade lite på Damir, Ush vad jag har saknat min älskling!

Jag blev körd till stallet eftersom jag inte ska anstränga nacken.
Allt var klart när jag kom upp så jag behövde bara ta in hästarna.

Började med att ta in Damir, pussade på honom och gav han massa kramar! helt sjukt hur mycket man kan sakna en häst på två dagar! :o Satte mig på honom bara för att känna hur det kändes, och det kändes jättebra!

Blev ganska snart väldigt matt i nackmusklerna, blev tvungen att sätta mig och vila musklerna en stund..
När jag kom hem insåg jag att det inte var en bra idé att gå till stallet. Hade ont och jag var helt utmattad..

Så idag går jag inte till stallet. Jag saknar Damir. usch, inte roligt.
Men nu måste jag faktiskt se till att bli bra så att jag kan börja rida igen!




Jag är så glad att jag har så bra människor runt mig som hjälper mig när jag inte kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0