Underbart!

Det har vart så sjukt bra väder idag!
Om man inte visste att det skulle bli dåligt väder imorgon hade man nästan kunnat tro att våren var påväg! (;

Gick ju som sagt upp till stallet och mockade och la upp hö och lite andra saker som skulle fixas.
När det var klart gick jag ut till Damir och tog av honom täcket. Skönt för honom att stå utan täcke några timmar.

När jag kom tillbaka till stallet några timmar senare hittar jag Damir längst ner i hagen halvsovandes med en hängande underläpp, Sötnos. ♥

Jag tog in Damir och gjorde iordning honom för ridning.

När jag hade värmt upp honom skrittade jag tillbaka till paddocken.
Han kändes ofokuserad. Men det kan ju inte alltid gå bra, eller hur? (:

Några dagar framöver blir "chilldagar" inga krav överhuvudtaget. Bara ut ha roligt! Det förtjänar Damir nu när han har vart så duktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0