DAMIR

Damir, D-ponny (147 cm) valack -91


rdsth

Damir kom till mig den 6 maj -11.
Jag Letade efter en läromästare som jag kunde lära mig på. -och där fanns han!
Världens vackraste och finaste ponny! han var helt perfekt läromästare.

Han var inte igång när jag fick honom, så jag fick börja sätta igång honom långsamt. Tiden gick och han kom igång mer och mer. 

Jag började att träna för stallets ägare Maria. Hon hjälpte mig med dressyren, och han börjar att bli riktig fin i kroppen.


Damir är så otroligt charmig. Han är en bestämd och envis pojke. Inget ridpass blir tråkigt när man sitter på Damir. Vi har alltid roligt tillsammans och han är det bästa som har hänt mig!



dgh















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0