Dax för broddar!

Jahoppp och idag kom första snön! Dax för broddar med andra ord!
Mamma sa redan imorse att det skulle snöa idag, men det har nyheterna sagt så många ggr, så jag trodde faktiskt inte riktigt på det.

Jag var ute och red när jag såg de första snöflingorna dala ner. Tur att jag hann rida innan för nu ligger det ca 1-2 cm snö ute.
Måste in till någon ridsportsaffär och köpa broddar då jue! Jag vägrar att rida utan för jag är livrädd för att gå omkull! jag kände hur halt det var när jag var på väg hem, och jag vill inte riskera något.

Dessutom vill jag att Damir ska hållas igång, så jag kan inte bara ställa av honom. Jag har ett mål, och det tänker jag nå. Jag vägrar tillåta att snön förstör det för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0