Fullt upp!

Förlåt för att inte bloggade igår, jag Hade fullt upp hela dagen och när jag var ledig så var inte datan tillgänglig..

Jag har även fullt upp idag, ska till stallet så fort det går och sen ska jag in till Kungsbacka och köp gymbyxor. Efter det ska jag på möte.

Jag känner att jag vill träna mer. Jag känner att det inte bara räcker med hästarna, utan jag behöver någon annan slags aktivitet.
Jag ska försöka att ut och springa/gå varje dag.
Har jag bättre kondition så är skolan mycket enklare = jag blir piggare och klarar av att hålla fokus längre. Dessutom slipper jag att flåsa som en kossa när jag tränar för Maria.

Jag uppdaterar er när jag får mer tid, för nu ska jag upp tik min lilla pojke!
Uteritt står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0