Hemma!

Nyss hemkommen från stallet!

Red ett dressyrpass på pojken.
Övade mycket galoppfattning från halt samt galopp till halt. jag gjorde mycket mjukgörande övningar. Jag la ingen fokus på att få honom i form idag. Jag ville bara få honom engagerad och få honom att lyssna på mig, sen fick formen komma automatiskt.

Jag är nöjd över honom! När han fattade vad jag var ute efter tog han galoppen från halt samt stannade från galopp när jag bad honom om det. Min lilla superponny, Så himla go!

Imorgon ska jag in till kungsbacka efter skolan och jag har bytt stalltjänster med med Maria i stallet. Jag kommer att släppa ut hästarna, lägga upp hö och mocka imorgon bitti. På så sätt behöver jag inte stressa inne i kungsbacka, utan kan ta det lugnt. Skönt när man kan hjälpas åt såhär! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0