Presentation

Mitt namn är Kicki och jag är 16 år gammal. Bor i kungsbacka tsm med min familj & mina djur. Har en foderponny som heter Damir, som står i ett stall utanför kungsbacka där jag också har min sköthäst Daim som jag haft sedan nio års ålder.
Jag är väldigt öppen och jag säger vad jag tycker om något inte passar mig.


Jag går nu sista terminen på högstadiet och jag siktar mot att gå samhäll - beteende vetenskap på aranäsgymnasiet som ligger i kungsbacka.

njadlöu



Förutom hästar så gillar jag att fotografera. Jag äger en Nikon D5000 som jag fotograferar de mesta av mina bilder med.


Jag är ny med att blogga. Här vill jag kunna skriva om Dagens ridpass, hästarna, och mycket, mycket mer!


/ KICKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0