Ridpass

Helt galet bra väder det har vart idag! Det var klarblå himmel och solen värmde!
Jag älskar att ha musik i ena örat, och höra klapprande hovar i andra, finns ingen bättre kombination! Det är jätteskön avkoppling! Vet dock inte om Damir tycker det är speciellt avkopplande när jag sjunger med i låtarna.. haha!

Jag red på hackmoore idag som mina kompisar var så snälla att låna ut till mig. Jag ville inte köpa ett hackmoore utan att veta att vi trivdes med det. Det gick sjuukt bra! Jag red i alla gångarter och han lyssnade suuper! Han blir väldigt gärna stark ute och vill jättegärna springa fortare och fortare, men inte idag! Duktig ponny!


Jag är ganska sugen på att köpa ett eget hackmoore. Både jag och Damir trivs mycket bra med hacket, och det kan dessutom vara skönt för honom att vara utan bett ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0