Dressyrpass

Red ett dressyrpass på Damir.

väldigt nöjd över honom!
Jag la vääldigt mycket fokus på skritten idag för att verkligen få honom att bära sig själv! Supernöjd och jag kunde nästintill släppa tyglarna och han kunde ändå hålla den form jag ville ha honom i!

I traven var han fokuserad och han lyssnade på min röst & vikt.

Galoppen gick också superbra! Han var lugn och sansad och hade lagom med energi. Han är lite jobbig när han har sådär mycket energi som bara vill UT! Då kan det bli ett eller annat bocksprång. (:

Som ni märkt har uppdateringen vart kass denna vecka pga av av massa skolarbeten osv, men som jag ser i statistiken så är det fortfarande några som kikar in & det är kul!

Uppdateringen kommer bli bättre, Ska plugga massor nu i helgen och få undan lite skolarbeten, så snart är allt som vanligt igen. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0