Dagens planering!

Hejsaaan!
Jag är sådär jätteseg idag! Det är jag alltid på lördag och söndagar. Jag är trött och har ont i huvudet fram tills en bra bit in på eftermiddagen, någon som har någon teori om vad det kan bero på? Jag tror det har med sömnen att göra. Att jag sovit för lite veckan innan och när jag väl sover ut reagerar kroppen som den gör.

Idag har jag en hel del plugg som ska göras, filmanalys i svenskan, några matteuppgifter, religion, och engelska. Engelskaläxan har jag inte förens till på fredag, men jag vill ha gjort den. Tänk vad duktig jag är som spenderar hela min lördag på läxor! Det kommer kännas bra efteråt i alla fall och det är huvudsaken!

Damir blir bara bättre och bättre! Det är så härligt när jag ser skillnad från dag till dag! :') snart kommer jag kunna gå ut och promenera honom.
Jag ska ringa veterinären på måndag och fråga om det verkligen är någon mening med att åka in med honom. I med att han halkade så är han ju inte bättre än första gången vi var där. Jaja, jag får se vad dom säger om det, dom kanske vill ha in honom ändå. :)

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0