Tillbaka!

Jag hade tänkt att börja blogga igen, MEN jag tänker skriva så länge som jag tycker det är roligt! Jag tänker inte skriva om jag inte har något att skriva om.

Det har hänt en hel del sedan jag bloggade senast. Både roliga och tråkiga saker.
Damir har fått en senskada på ytliga böjsenan och kan inte ridas, vi ska på återbesök till Åby om 2 1/2 vecka. Jag kan skriva mer om senskadan i ett inlägg.
Jag har börjat på ny skola! Jag kom in på Aranäs, samhäll -> beteendevetenskap. Jag trivs i klassen hur bra som helst och skolan är så fräsch som den bara kan bli.

Jag antar att jag kommer på fler saker att skriva om allteftersom och då får ni ta del av det!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0