Träningsverk och förkyld!

Heej!
Är precis hemkommen från en kompis! Hon fyller år snart så bi firade henne!

Igår ( eller förrgår som det är nu eftersom klockan redan slagit tolv) hade vi idrottsdag. Vi hade massa aktiviteter bl.a dragkamp. Vi vann de två sista matcherna, haha! Jag kände sen på eftermiddagen att jag började få ont i halsen och efter det har det inte blivit bättre.

Vaknade imorse och kände att jag var bättre men allt eftersom dagen gick blev jag sämre och sitter nu med nästäppa och lätt huvudvärk. Nässpray in My heart!
När mamma var i thailand köpte hon ett jättebra te som hjälper vid förkylning. Verkligen hur bra som helst och man känner sig redigt bättre dagen efter!
Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon av teét.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0